Νέα

Vinyl is back!

«Τώρα που όλα είναι διαθέσιμα σε mp3, το πικάπ μπαίνει ξανά στα σπίτια μας» (ΒΗMagazino)
«Βινύλιο: Back in black» (in2life)
«Vinyl Mania… Παλιά ήταν mainstream, σήμερα φετιχισμός και τείνει να γίνει μια συλλεκτική μανία χιλιάδων μουσικόφιλων» (LiFO)
image

Οι –αναπόφευκτες όπως φαίνεται- εξελίξεις στον τρόπο διανομής του δισκογραφικού προϊόντος, με την «καταβαράθρωση» της αγοράς του cd και το απρόσωπο, μαζικό downloading, εμπεριέχουν και κάτι απόλυτα θετικό και πλήρως κατανοητό για όλους εμάς που γνωρίσαμε και αγαπήσαμε τη μουσική μέσα από τη «μαγεία» του βινυλίου: την ευκαιρία να ανακαλυφθεί εκ νέου η «ψυχή» του κάθε κομματιού (και όχι «track»), αλλά και να επανατοποθετηθεί η σχέση με τα μέσα αναπαραγωγής και (από ψυχρή, «ιλιγγιώδης» και συσσωρευτική) να γίνει προσωπική, αποδοτική και ερωτική.

Στην ουσία, το βινύλιο (και όσα αυτό εκπροσωπεί) αποτελεί κατά τη γνώμη μου την κύρια ελπίδα (και) της εγχώριας μουσικής βιομηχανίας για ανάκαμψη και ανάπτυξη- αρκεί τα λάθη του παρελθόντος να χρησιμεύσουν σαν οδηγός του μέλλοντος.

Κάτω από αυτό το πρίσμα (και περισσότερο από προσωπικό μεράκι και …καψούρα παρά από επιχειρηματικό … δαιμόνιο), αποφασίσαμε ως εταιρεία να εντάξουμε ένα event για το βινύλιο στον κύκλο εκδηλώσεων και φεστιβάλ υπό τον γενικό τίτλο «ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ», κατά τη διάρκεια των οποίων –με την αμέριστη συνεργασία της «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων- ασχολούμαστε με ζητήματα που απασχολούν τον σύγχρονο πολίτη και παρουσιάζουμε ιδέες και προτάσεις για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Γιατί «βελτίωση της ποιότητας ζωής» δεν είναι μόνο η κάλυψη υφιστάμενων αναγκών (όπως π.χ. η εξοικονόμηση χρημάτων και ενέργειας ή η ασφάλεια), αλλά κυρίως πράγματα που σχετίζονται με το «ευ ζην», με τον πολιτισμό, με την εσωτερική μας ισορροπία- και το  «VINYL IS BACK» απαντά σε όλα αυτά τα ζητούμενα.

Μείνετε λοιπόν δικτυωμένοι, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις, καθώς ο χρόνος για το 1ο «VINYL IS BACK» «μετρά» πλέον αντίστροφα!

Δημήτρης Αντωνάκος